massey 25 vm-63 perkins 4.107 propleema
2 posters
Sivu 1 / 1
massey 25 vm-63 perkins 4.107 propleema
aika vaikeata löytää 4.107 perkins koneeseen osia... ideoita mistä kysellä? olen soittanut maahantuojasta, varaosaliikkeisiin, joihinkin purkaamoihin yms.
omaa hölmöyttäni rikoin kannen tiivisteen, sekä etukammion lätkän kun EETTERIÄ käyttelin:evil: (murtui kahtia), painetta kertyi jonnin verran... nyt iski ropleema! kansi pitäis koneistaa,mutta eivät koneista ennen kuin kammion lätkä vaihdettu. ei olekkaan helppoa löytää osia.. joten jos jollain kokemuksia tai tietoa MISTÄ seuraavaksi kysellä? onkohan jossain ns. kyläseppää joka jemmannut massikan osaa talteen?
omaa hölmöyttäni rikoin kannen tiivisteen, sekä etukammion lätkän kun EETTERIÄ käyttelin:evil: (murtui kahtia), painetta kertyi jonnin verran... nyt iski ropleema! kansi pitäis koneistaa,mutta eivät koneista ennen kuin kammion lätkä vaihdettu. ei olekkaan helppoa löytää osia.. joten jos jollain kokemuksia tai tietoa MISTÄ seuraavaksi kysellä? onkohan jossain ns. kyläseppää joka jemmannut massikan osaa talteen?
sammy71- Viestien lukumäärä : 2
Vs: massey 25 vm-63 perkins 4.107 propleema
Sama kone on minulla. Keskolta , kiertokanki.com ja marjakangas. Näistä oon saanu osia. Koneremontti eessä kun neste ja öljyt menee sekasin.
Eero- Viestien lukumäärä : 2
massika 25 propleemaa
kiitos tiedoista. massikka hengissä taasen!!! aikamoista salapoliisin työtä vaati kannen palolätkän hankinta. osa löytyi niinkin läheltä kuin kouvolasta,( itse asustelen kotkassa). kouvola-utti tien varressa traktori museo/ purkaamo (paikka pursuaa vanhaa traktorin osaa laidasta laitaan). paikkaa pitää 80 vuotias herrasmies! jos jollain tarvetta vanhoille traktorin osille, suosittelen yhteyden ottoa kyseiseen liikkeeseen (traktoripurkaamo ossi ketonen). eikä ollut kiskuri hinnat. perkins 4.107 kansi maksoi 40e vaikkakin ruosteinen ja jo joku muukin oli tarvinnut yhden neljästä lätkästä, mutta jäipähän itselle vielä 2x vara lätkiä jos sama "hölmöily toistuu". muuten koneremontti onnistui hyvin kun tiivistesarja löytyi siihen.
sammy71- Viestien lukumäärä : 2
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa