MF 168 MP 4x4 kokemuksia?
3 posters
Sivu 1 / 1
MF 168 MP 4x4 kokemuksia?
Löytyykö keneltäkään käyttökokemuksia nelivetoisesta 168 Multi-Power Massikasta? Hyviä tai huonoja kokemuksia?
Vuosimalli on 1973 varutettuna Palmun hytillä, ja hyttiin pitäisi saada lämmitys. Ehdotuksia toteutuksesta?
Vuosimalli on 1973 varutettuna Palmun hytillä, ja hyttiin pitäisi saada lämmitys. Ehdotuksia toteutuksesta?
MF168- Vierailija
168 nelikko
-Pienet pyörät, maavara ei ole suuren suuri, eikä kovin ketteräkään...
-lämppärin varmaan helpoiten toteuttaa jos hakee purkaamolta ison palmuhytin lämppärin osat ja sovittaa niistä tuohon versioon jossa ei alunperin ole lämmitintä, taisi tulla suunnilleen 1975 ja uudempiin malleihin vakiona.
EDIT:
Täällä vähän lisää 100-sarjan kopin lämpimyydestä
http://www.masinistit.com/viewtopic.php?t=18726&sid=8004613a7da4ddfa0464a2c6cb413caf
EDIT: 2
Vuonna 1977 hytin lämmityslaitesarja merkkiä Smiths maksoi Hankkijalla n 590markkaa...
-lämppärin varmaan helpoiten toteuttaa jos hakee purkaamolta ison palmuhytin lämppärin osat ja sovittaa niistä tuohon versioon jossa ei alunperin ole lämmitintä, taisi tulla suunnilleen 1975 ja uudempiin malleihin vakiona.
EDIT:
Täällä vähän lisää 100-sarjan kopin lämpimyydestä
http://www.masinistit.com/viewtopic.php?t=18726&sid=8004613a7da4ddfa0464a2c6cb413caf
EDIT: 2
Vuonna 1977 hytin lämmityslaitesarja merkkiä Smiths maksoi Hankkijalla n 590markkaa...
jiiässä- Viestien lukumäärä : 26
Join date : 14.07.2008
Tasauspyörästön lukko jumissa
Kiitoksia tiedoista!
Onko muuten neuvoja jumittuneen tasauspyörästön lukon saamiseksi pelaamaan MF168:ssa? (ilmeisesti ei ole käytetty vuosikausiin, niin mennyt jumiin)
Onko muuten neuvoja jumittuneen tasauspyörästön lukon saamiseksi pelaamaan MF168:ssa? (ilmeisesti ei ole käytetty vuosikausiin, niin mennyt jumiin)
MF168- Vierailija
Jumiongelma selvisi
Jumittunut tasauspyörästön lukko saatiin pelaamaan, joten homma kunnossa!
MF168- Vierailija
Vs: MF 168 MP 4x4 kokemuksia?
Muistot palaavat mieleen. Meillä oli tuommonen saman ikäinen viitisen vuotta. Kannatta katsoa että etuperäs on öljyä, ainakin meillä vuoti pikkuhiljaa kardaanin juuresta. Multipoweri on murheellinen vekotin jos sitä on kohdeltu kaltoin. Hieno peli muuten, 4 siipiset viskarssit tuli perässä kiltisti. Maakärryjen eteen jonkinverran köykäinen mutta kylläpä niitäkin jonkin verran tuli vedettyä. Hidas tiellä, tutulla oli 188 johon oli laitettu 590 perästä osia ja isommat pyörät. Kulki n. 45 km/h. Lämmityslaite oli ihan vakiona hytin etukulmassa, moottori siitä meni rikki ja tein apina-datsunin säkhöletin moottorista sinne moottorin. Alko puhaltamaan jonkin verran paremmin kuin smithin omalla moottorilla.
kharju- Viestien lukumäärä : 2
Join date : 26.02.2009
Neliveto ei toimi MP päällä
Huomasin tuossa, että nelivetofergussa (168) neliveto ei pelaa MultiPower päällä. Onko kyseessä vika vai ominaisuus? Jos vika, mikähän mahtaa olla rikki?
NelikkoM- Vierailija
Neliveto päällä?
Kyllä se neliveto käsittääkseni poistuu Multipowerin yhteydessä.
Kertokaa mulle kuitenkin mitä kaikkea se Multipower merkitsee? Ei se "tunnu" kevyessä ajossa muuten kuin että mopottorijarrutus toimii alamäessä. Onko se siis rikki? Eikä tällä pääse kuin noin kahtakymppiä tunnissa. Onko sekin normaalia?
Kertokaa mulle kuitenkin mitä kaikkea se Multipower merkitsee? Ei se "tunnu" kevyessä ajossa muuten kuin että mopottorijarrutus toimii alamäessä. Onko se siis rikki? Eikä tällä pääse kuin noin kahtakymppiä tunnissa. Onko sekin normaalia?
Topias- Viestien lukumäärä : 1
Join date : 20.10.2011
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa