Massikan värit
3 posters
Sivu 1 / 1
Massikan värit
Moi !
Voisiko joku valaista minua ja varmaan muitakin Vanhempien mallien Fergun värejä (koodit Esim. ral ??? tai joku muu) Uusista kyllä löytyy jokin, mutta -60-70 vuosien luvun värit on hukassa tai ainakin piilossa Punainen /harmaa. Punaista kaupitellaan mutta koskee aina uudempia malleja.
Olisin mielissäni jos löytyisi joku värikoodi, mieluimmin normaali maali litranpurkki olisi hieno(ei paineruisku).
Voisiko joku valaista minua ja varmaan muitakin Vanhempien mallien Fergun värejä (koodit Esim. ral ??? tai joku muu) Uusista kyllä löytyy jokin, mutta -60-70 vuosien luvun värit on hukassa tai ainakin piilossa Punainen /harmaa. Punaista kaupitellaan mutta koskee aina uudempia malleja.
Olisin mielissäni jos löytyisi joku värikoodi, mieluimmin normaali maali litranpurkki olisi hieno(ei paineruisku).
esalmela- Viestien lukumäärä : 9
Vs: Massikan värit
Marjakankaalta ainakin saa tilattua merkkikohtaisena litran purkeissa se kait jotain harrastemaalia. Dupontilta löytyy kaavat ainakin 100 sarjaan ettei tarvitse arvella RAL sopivuuksia toki monia muitakin maalimerkkejä on Sikkensiltä löytyy myös koneisiin hyvin kaavoja
Vs: Massikan värit
punanen ral 3002 ja harmaa 7005.en tiiä ovatko aivan alkuperäiset sävyt mutta lähimmät saatavilla olevat.mf tuunauskilpailun voittaja oli maalattu näillä sävyillä ja sai kehuja onnistuneesta runkosävystä.esalmela kirjoitti:Moi !
jamppa- Viestien lukumäärä : 2
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa