halkomakoneita
+3
JIIHAA
MasseyFerguson135
massikka_mies
7 posters
Sivu 1 / 1
halkomakoneita
Noita hydraulitoimisia halkomakoneita on nykyjään tarjolla kaikissa halpahalleissa. Hinnat alkaa 199. Mitäs suosittelette?
Hakli ja- Vierailija
Vs: halkomakoneita
meillä ollu k-maatalouden myymä hakki traktori käyttönen hydrauli halkoja mallia Z100 ja sillä kyllä halkee isommatkin pöllit ja muutenkin laaadukkaan tuntuinen kone
massikka_mies- Viestien lukumäärä : 10
Hakli ja kirjoitti:Noita hydraulitoimisia halkomakoneita on nykyjään tarjolla kaikissa halpahalleissa. Hinnat alkaa 199. Mitäs suosittelette?
No en ainakaan sitä Halpa Hallin omaa. Mulla sellaanen ja kesti tasan kevään ennenkun poiki. Eihän siinä hajos mikä hajos vaan kun ei varaosia mikä eniten jurppii. Palaxilla sitte pienittiin mutta nehän painiikin sitte eri sarjas.
Viimeinen muokkaaja, JIIHAA pvm 10/8/2008, 10:40, muokattu 1 kertaa
Hakki Z-100 ollu kohta 3 vuotta ja on hyvä värkki. Voima kyllä riittää ihan hyvin. Muutama iso pölli on ollu niin sitkeitä, että ei oo ensimmäisellä yrityksellä halennu. Isojen pöllien halakasua auttaa katkaseminen viistosti, niin että terä ottaa ensin kiinni alareunasta.
MF265- Viestien lukumäärä : 1
Halkkkomakone
Löysin talon oston yhteydessä halkojan, jossa oli toisessa päässä vastinrauta ja kiinnitys reijät reikäpuomiin rungon toimiessa sylinterinä
Yläpää mäntätapista tulee työntövarren korvaan kiinni ja männän alapäässä on X:muotoinen terä, joka nostolaitetta nostettaessa halkaisee klapin 4:ään osaan. Ainakin itse halkelin melko oksaisiakin ja sitkeitä puita ja koko hyvin onnistui. Miinuspuolena on se, että pitää olla toinen koneenkäyttäjänä hytissä.
Laitatko yhteystietoja s.postiin, jos kiinnostaa, niin laitan kuvia tuosta Pelle Pelottoman keksinnöstä
j.vallu@pp.inet.fi
Yläpää mäntätapista tulee työntövarren korvaan kiinni ja männän alapäässä on X:muotoinen terä, joka nostolaitetta nostettaessa halkaisee klapin 4:ään osaan. Ainakin itse halkelin melko oksaisiakin ja sitkeitä puita ja koko hyvin onnistui. Miinuspuolena on se, että pitää olla toinen koneenkäyttäjänä hytissä.
Laitatko yhteystietoja s.postiin, jos kiinnostaa, niin laitan kuvia tuosta Pelle Pelottoman keksinnöstä
j.vallu@pp.inet.fi
JiiVee- Viestien lukumäärä : 30
Jos traktorin perään tulevista puhutaan nin Palaxi on kestävää tekoa...toki silläkin kierteisen pöllin jumiin kun tehoja ei ole aivan loputtomasti ja rajattomasti mutta reilun kokonen leka vieressä pölliä helpolla takasinpäin.
jiiässä- Viestien lukumäärä : 26
Täältä ääni Hakki Z-100:lle. Ainakin itse ollut erittäin tyytyväinen kyseiseen koneeseen.
Ei ole vielä tullut sellaista puuta vastaan mikä ei ois mennyt koneesta läpi.
Ei ole vielä tullut sellaista puuta vastaan mikä ei ois mennyt koneesta läpi.
MF4245- Viestien lukumäärä : 1
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa