pakkivaihde
3 posters
Sivu 1 / 1
pakkivaihde
Millainen homma on vaihtaa pakkiratas ja laakeri. Pitää hiukan ääntä. Ei niin paljon kuin vanhassa 185:ssa, mutta
ois tarkoitus kunnostaa ja vaihtaa, kun osat ei maksa kuin jotain alle 50€
JiiVee- Viestien lukumäärä : 30
Vs: pakkivaihde
Massikat kirjoitti:Millainen homma on vaihtaa pakkiratas ja laakeri. Pitää hiukan ääntä. Ei niin paljon kuin vanhassa 185:ssa, mutta
On työläs.Laatikon pohjalla,laatikko pitää purkaa atomeiksi ja katkaista molemmista päistä.
MF- Viestien lukumäärä : 8
Vs: pakkivaihde
Onhan siinä jonkun verran puuhaa, mutta laatikko on kuitenkin yksinkertaista tekniikkaa. Jos pitää osat järjestyksessä, niin ei pitäisi tulle ongelmia.
Tein itse vastaavan remontin kevättalvella. Ainakin minulla ongelma oli nimenomaan pakki rattaassa, mutta ykkösen ratas piti vaihtaa kanssa koska sitä oli sorvattu pakkiratasta vasten. Vaihdoin myös laakerin, tai siis nehän on sellaiset irto-rullat. Se oli varmaan vähän turhaa, olen sitä mieltä että jos vaihtaa laakerin, niin sitten kannattaa vaihtaa aksselikin, minullakin se oli vähän kulunut, mutta ei tullut sitä vaihdettua.
Osia kyselin IKH:lta ja Agrimarketista, kallein ose oli se ykkösratas, muistaakseni 130€. Se ainakin oli Agrimarketissa halvempi, kuin IKH:lla.
Tässä on kuva omasta pakkirattaastani: http://kuvablogi.com/nayta/833209/
Kuvasarjassa on kuvia koko projektistakin.
Tein itse vastaavan remontin kevättalvella. Ainakin minulla ongelma oli nimenomaan pakki rattaassa, mutta ykkösen ratas piti vaihtaa kanssa koska sitä oli sorvattu pakkiratasta vasten. Vaihdoin myös laakerin, tai siis nehän on sellaiset irto-rullat. Se oli varmaan vähän turhaa, olen sitä mieltä että jos vaihtaa laakerin, niin sitten kannattaa vaihtaa aksselikin, minullakin se oli vähän kulunut, mutta ei tullut sitä vaihdettua.
Osia kyselin IKH:lta ja Agrimarketista, kallein ose oli se ykkösratas, muistaakseni 130€. Se ainakin oli Agrimarketissa halvempi, kuin IKH:lla.
Tässä on kuva omasta pakkirattaastani: http://kuvablogi.com/nayta/833209/
Kuvasarjassa on kuvia koko projektistakin.
MF 630 S- Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 47
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa