Entistämisen kustannukset
2 posters
Sivu 1 / 1
Entistämisen kustannukset
Kuin paljon olette saaneet hukkumaan euroja vanhan raudan kunnostukseen?
Mulla alkaa olla sellainen tuntuma, että valmiiksi kolutun koneen saisi halvemmalla.
Jykä
Mulla alkaa olla sellainen tuntuma, että valmiiksi kolutun koneen saisi halvemmalla.
Jykä
Jykä- Vierailija
Entisöinnin kustannukset
Mulla on sellainen kutina, että kaikki "talousrahat" mukaanlukien saa menemään, riippuen mitä itse pystyy/viitsii itse tehdä.
Itse laitoin 10/60:n museorekisterikuntoon raadosta. olisko maksanut (ei kone eikä laatikkoremonttia) aikanaan raato n.10000mk ja maalaus, uusien osien hinta vanhoilla renkailla n.3500€ ja Manuel aihio 2500€, siihen maalaus, aika paljon osia, itse koneremontti ja etupään remontti ilman murikan purkua n. 3500€.
Vaan aina on pitänyt eläketuloilla edellisestä luopua seuraavan edellä. Ei oo harrastus, ellei siihen mee kaikki rahat..!!
Itse laitoin 10/60:n museorekisterikuntoon raadosta. olisko maksanut (ei kone eikä laatikkoremonttia) aikanaan raato n.10000mk ja maalaus, uusien osien hinta vanhoilla renkailla n.3500€ ja Manuel aihio 2500€, siihen maalaus, aika paljon osia, itse koneremontti ja etupään remontti ilman murikan purkua n. 3500€.
Vaan aina on pitänyt eläketuloilla edellisestä luopua seuraavan edellä. Ei oo harrastus, ellei siihen mee kaikki rahat..!!
JiiVee- Viestien lukumäärä : 30
Vs: Entistämisen kustannukset
voitteko neuvoa miten saan 1950 mallisen massikan rekisteröityä jonka ainoa ostaa ja myyjällä ei ole koneesta minkäänlaisia papereita. Hän osti sen muutama vuosi sitten. Uskon että kone on joskus ollut rekisterissä
uusipelto- Viestien lukumäärä : 4
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa