fergun käynti
2 posters
Sivu 1 / 1
fergun käynti
kovasta säätämisestä huolimatta verkun käynti on kummallista.
lähtee nätisti käyntiin ja jne. mutta kun kaasua vääntää niin käy kuin kolmella pytyllä.
kyseessä on siis tea eli petrooli-bensa.
voiko tämä johtua jakopään kulumisesta tai jostain vastaavasta kun näissähän on keskipakoisvoimaisesti toimiva kaasu....
lähtee nätisti käyntiin ja jne. mutta kun kaasua vääntää niin käy kuin kolmella pytyllä.
kyseessä on siis tea eli petrooli-bensa.
voiko tämä johtua jakopään kulumisesta tai jostain vastaavasta kun näissähän on keskipakoisvoimaisesti toimiva kaasu....
kumikeisari- Viestien lukumäärä : 10
Join date : 08.07.2008
Vs: fergun käynti
Oletko kokeillu vaihtaa tulppia? Mites tuossa on kait kuparijohdot joissa häiriöpoistajat päissä? Allis-Chalmersissa joskus teki vastaavan tempun. Kipinä sammui yhestä pytystä kun alkoi tulla enempi painetta kaasua avatessa. Magneeton kannessa oli halkeama josta vuoti maihin. Lakkaus auttoi siihen vaivaan. Katos kun kaasua avataan niin täytös ja sitä myöten paine on suurempi ja ylimenovastus kipinävälissä kasvaa. Tämä aiheuttaa sen että kipinä karkaa sieltä mistä se helpommin pääsee. Se tekee ihan niinkuin kuskikin.
take- Viestien lukumäärä : 5
Join date : 23.12.2008
kumikeisari
tulpat,hatut,johdot on uudet. venttiilit säädetty, ei kanna-ei raplata.
täys mysteeri...
täys mysteeri...
kumikeisari- Viestien lukumäärä : 10
Join date : 08.07.2008
Vs: fergun käynti
Kokeilepa seuraavaa:
Jakajan kansi irti, pese hyvin rasvaa poistavalla liuottimella. Kokeile varovasti vaikka tinneriä. Ensi alkuun johonkin reunaan kokeilet että jos tinneri alkaa sulattaa pakeliittia niin ei sit sula koko kansi. Tinneri olisi kaikkein kuivinta pesuainetta ja siksi parasta. Kunnon jynssäys vaikka hammasharjalla sisä ja ulkopuolelta kaikista kolosista. Sisätiloissa tehtynä tämä on hauskin työvaihe. Ulkotiloissa suosittelen kuitenkin touhuamaan. Sitten pienet teipinpalat kannen elektrodien päihin ja tulpanjohtojen paikoille ja hiilen kohdalle. Sitten hyvällä lakalla lakkaat sen sisä ja ulkopuolelta. Lakan kuivuttua poista teipit varovasti ja laita paikalleen ja kokeile. Tämän pitäisi poistaa mahdolliset maavuodot. Autoissa yleensä laitetaan uusi jakajan kansi mutta näin vanhoihin ei kait oikein uutta löydy niin pakko elvyttää vanhaa.
Jakajan kansi irti, pese hyvin rasvaa poistavalla liuottimella. Kokeile varovasti vaikka tinneriä. Ensi alkuun johonkin reunaan kokeilet että jos tinneri alkaa sulattaa pakeliittia niin ei sit sula koko kansi. Tinneri olisi kaikkein kuivinta pesuainetta ja siksi parasta. Kunnon jynssäys vaikka hammasharjalla sisä ja ulkopuolelta kaikista kolosista. Sisätiloissa tehtynä tämä on hauskin työvaihe. Ulkotiloissa suosittelen kuitenkin touhuamaan. Sitten pienet teipinpalat kannen elektrodien päihin ja tulpanjohtojen paikoille ja hiilen kohdalle. Sitten hyvällä lakalla lakkaat sen sisä ja ulkopuolelta. Lakan kuivuttua poista teipit varovasti ja laita paikalleen ja kokeile. Tämän pitäisi poistaa mahdolliset maavuodot. Autoissa yleensä laitetaan uusi jakajan kansi mutta näin vanhoihin ei kait oikein uutta löydy niin pakko elvyttää vanhaa.
take- Viestien lukumäärä : 5
Join date : 23.12.2008
Similar topics
» fergun osto.
» 240 fergun hydrauliikan tuotto
» Harmaa Fergun Kaasutin
» O: Ferguson 20:n eli Harmaa-Fergun sivuniittokoneen osia
» 240 fergun hydrauliikan tuotto
» Harmaa Fergun Kaasutin
» O: Ferguson 20:n eli Harmaa-Fergun sivuniittokoneen osia
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
|
|