Ferguson-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

massey 25 vm-63 perkins 4.107 propleema

2 posters

Siirry alas

massey 25 vm-63 perkins 4.107 propleema Empty massey 25 vm-63 perkins 4.107 propleema

Viesti  sammy71 16/7/2015, 13:49

aika vaikeata löytää 4.107 perkins koneeseen osia... ideoita mistä kysellä? olen soittanut maahantuojasta, varaosaliikkeisiin, joihinkin purkaamoihin yms.
omaa hölmöyttäni rikoin kannen tiivisteen, sekä etukammion lätkän kun EETTERIÄ käyttelin:evil: (murtui kahtia), painetta kertyi jonnin verran... nyt iski ropleema! kansi pitäis koneistaa,mutta eivät koneista ennen kuin kammion lätkä vaihdettu. ei olekkaan helppoa löytää osia.. joten jos jollain kokemuksia tai tietoa MISTÄ seuraavaksi kysellä? onkohan jossain ns. kyläseppää joka jemmannut massikan osaa talteen?

sammy71

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 16.07.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

massey 25 vm-63 perkins 4.107 propleema Empty Vs: massey 25 vm-63 perkins 4.107 propleema

Viesti  Eero 20/10/2015, 16:34

Sama kone on minulla. Keskolta , kiertokanki.com ja marjakangas. Näistä oon saanu osia. Koneremontti eessä kun neste ja öljyt menee sekasin.

Eero

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 22.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

massey 25 vm-63 perkins 4.107 propleema Empty massika 25 propleemaa

Viesti  sammy71 22/10/2015, 19:03

kiitos tiedoista. massikka hengissä taasen!!! aikamoista salapoliisin työtä vaati kannen palolätkän hankinta. osa löytyi niinkin läheltä kuin kouvolasta,( itse asustelen kotkassa). kouvola-utti tien varressa traktori museo/ purkaamo (paikka pursuaa vanhaa traktorin osaa laidasta laitaan). paikkaa pitää 80 vuotias herrasmies! jos jollain tarvetta vanhoille traktorin osille, suosittelen yhteyden ottoa kyseiseen liikkeeseen (traktoripurkaamo ossi ketonen). eikä ollut kiskuri hinnat. perkins 4.107 kansi maksoi 40e vaikkakin ruosteinen ja jo joku muukin oli tarvinnut yhden neljästä lätkästä, mutta jäipähän itselle vielä 2x vara lätkiä jos sama "hölmöily toistuu". muuten koneremontti onnistui hyvin kun tiivistesarja löytyi siihen.

sammy71

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 16.07.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

massey 25 vm-63 perkins 4.107 propleema Empty Vs: massey 25 vm-63 perkins 4.107 propleema

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa