Ferguson-talli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kokous Tampereella

3 posters

Siirry alas

Kokous Tampereella Empty Kokous Tampereella

Viesti  JiiVee 18/10/2008, 05:07

En pääse tulemaan, mutta olen valmis osallistumaan hallituksen jäsenenä toimintaan
Sen verran haluan kertoa, että sitä kaveria, joka oikeastaan laittoi halukkuuden Massikkakerhon perustamiseen, en ole saanut kiinni.
Mies löytyy Pottupellon keskustelupalstalta osastolta Yleistä Massikkakeskustelua.
Häntä voi pitää ajatuksen alulle panijana.
Siitä oli alku Matti Salmilan kanssa juttua ja sitten astui Reinistö Markku kuvioihin mukaan ja sitä myöden on nettisivustot aluillaan.
Tuosta suuret kiitokset hänellle!
Terveisin
Jukka Välilä


Viimeinen muokkaaja, JiiVee pvm 21/10/2008, 20:52, muokattu 1 kertaa
JiiVee
JiiVee

Viestien lukumäärä : 30
Join date : 12.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokous Tampereella Empty Vs: Kokous Tampereella

Viesti  massikka_mies 18/10/2008, 17:26

minua vissii tarkotat Rolling Eyes laitoin maatalous foorumilla YV:llä sähköposti osoitteeni Rolling Eyes no laitetaan se sitte tähä massikka-man(at)hotmail.com Wink Wink
massikka_mies
massikka_mies

Viestien lukumäärä : 10
Join date : 21.06.2008
Paikkakunta : Ylämaa

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokous Tampereella Empty Vs: Kokous Tampereella

Viesti  matti 18/10/2008, 19:42

Tuli sitten oltua siellä Tampereella. Puitteet oli hyvät ja kivasti k-maatalouskin näytti vihreää valoa tulevaa tukea ajatellen; kiitos K-maataloudelle tästä. Yhdistyksen pitäisi nyt nopeasti saada pystyyn. Halukkaita "presidentiksi" ei vaan oikein löytynyt. Itse olen lupautunut jo reilu vuotta aikaisemmin erään hyväntekeväisyysyhdistyksen johtoon kaudeksi 09-10 ja tällähetkellä olen ko. hallituksessa mukana. Näin ollen itse en pysty ratkeamaan moneen touhuun samanaikaisesti, mutta ns. hallitukseen ja vaikka jäsenrekisterin ylläpitoon saattaisi rahkeet tällähetkellä riittää. Luulisin osallitujien puheista ja kiinnostuksesta päätellen, että yksin ei "pressan" tarvitsisi hommaa vetää eteenpäin.
Fordson-klubin hallituksen jäsen toi omalta osaltaan ko. klubin terveiset ja sanoin että heidän puoleltaan saa myös tukea klubin perustamiseen. Mikäli muistan oikein niin ko. klubi oli antanut pientä pesämunaa mm. nuffikerhon alkustartille.
Joten ajoitus olisi nyt oikea perustaa se klubi ry-pohjalle ja vielä tämän vuoden puolella.
K-maatalous muistaakseni lupautui myös antamaan Pirkka maatalouslehden palstalta tilaa informaation levitykselle. Tätä saamaamme tiedotuskanavaa ei mielestäni kannata ennen käyttää kun olemme rekisteröityneet. Rekisteröitymisen myötä tulee myös keskustelu ja yhteistoimintamahdollisuus eri tahojen kanssa. Tuohan se tietysti myös vähän työtä lisää.

Lopuksi kuulutan vielä kovaan ääneen HELP TARVITSEMME PIKAISESTI TOIMINNALLEMME VETÄJÄN: ILMOTTUDU VAIKKA TÄMÄN KANAVAN KAUTTA

matti

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 23.06.2008
Paikkakunta : Varsinais-Suomi

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokous Tampereella Empty Vs: Kokous Tampereella

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa